Förmåner som TTK-medlem:

Seniorer får under ett medlemsår följande förmåner efter erlagd betalning (600:-):
• 10 % rabatt på inköp i shopen (ej reavaror eller i cafeteria)
• 10 % rabatt på privatlektioner
• En rabatt på 100:- på första “driven” man är med på under medlemsåret
• Spel på C-tid kostar för medlemmar 95:- (ord. 130:-)
• Sommarkort Ute för 1500:- (Icke medlem 2 000:-)

Juniorer (7-20 år) får under medlemsår följande efter erlagd betalning (400:-)
• 10 % rabatt på inköp i shopen (ej reavaror eller cafeteria)
• TTK Junior som är med i träningsverksamhet spelar gratis på obokade tider (icke medlem betalar 50% av timhyran)

Medlemsavgifter:

• Senior 600:-
  • Junior 400:-

Välkommen till TTK

Trollbäckens Tennisklubb är en förening där alla är välkomna! Vår verksamhetsidé bygger på att med kvalitet, erbjuda våra medlemmar tennisaktiviteter med socialt utbyte och livskvalitet, oavsett ålder. Inriktningen för klubben är bredd och elittennis i samverkan.

Förutom att erbjuda våra medlemmar träningsverksamheter av olika slag arrangerar klubben såväl externa som interna tävlingar för juniorer och seniorer. Klubben deltar också med serielag i de allsvenska tennisserierna.

Vi tränar i Tyresö Sportcenter som har fem tennisbanor, padelbanor (en vanlig, en singel och en mini), badmintonbanor, squash, pingisbord, dans-/yoga/träningslokal och ett nytt gym. Här finns också en välsorterad shop och en cafeteria.

Under sommarperioden spelar våra medlemmar på klubbens två uteanläggningar i Fårdala och Persudde, med vardera två tennisbanor.

Välkommen till Trollbäckens Tennisklubb!

Bli medlem i TTK

Fyll i formuläret nedan om du vill bli medlem i TTK och kom ihåg att samtliga fält är obligatoriska.

Välj…

Ditt namn

Din epostadress

Personnummer (inkl de 4 sista = 10 siffror)