SOMMARKORTET UTE 2024

maj 7, 2024
tennis-178696_1920-1280x953.jpg

Äntligen startar utesäsongen och vi öppnar upp våra fina utebanor i Fårdala och på Persudde!

-I slutet av vecka 19 är vår förhoppning att banorna på Fårdala ska vara spelredo. Persuddes banor kommer att dröja ytterligare nån/några veckor. Så fort dessa är klara kommer dem att finnas bokningsbara i MATCHi, håll utkik.
-All bokning sker via MATCHi.se.
-Banornas öppettider: Alla dagar kl. 08.00-20.00.
-Pris: 150:-/h medlem, 220:-/h icke medlem.
-Nyckel krävs och hämtas ut i receptionen, 300:- dep.

Sommarkortet ute

I och med att banorna snart står spelredo så öppnar vi upp för sommarkortet ute. Med sommarkortet ute innebär det att du kan boka 7h spel per kalendervecka hela sommaren. Kortet finns att köpa direkt via MATCHi.se samt hos oss i kassan.

– Pris medlem: 2.000:-.
– Pris icke medlem: 2.500:-.
– Pris deposition nyckel: 300:-.
– Kortet är giltigt: 31/8-24.
– Sommarkortet berättigar 7h spel/kalendervecka.

Vid frågor kring kortet kontakta receptionen alt. Evelina.
Evelina@trollbackenstk.se

Hoppas att vi ses i sommar!