Trollbäckens Tennisklubb erbjuder gruppträning för vuxna som är intresserade av padel. Träningen bedrivs terminsvis som vi anpassar efter spelnivå.
Träningen bedrivs under vardagar, antigen på morgonen mellan 07:00-11:00 alternativt på eftermiddagen mellan 16:00-18:00.

På vår gruppträning lär vi ut allt från grepp, grundslag, serve och hur man spelar med glasväggarna. Sedan går vi vidare och lär ut skillnaderna mellan platta, slice och open stand grundslag. Även de olika volleyslagen samt precisionssmash och attacksmash.

Fyll i formuläret på MATCHi för att anmäla intresse.
Vid eventuella frågor kontakta gärna våra ansvariga, padel@trollbackenstk.se

Intresseanmälan padelträning, för vuxna

I huvudsak erbjuder vi terminsträning med ett träningstillfälle per vecka och vi anpassar träningen och övningarna efter spelnivå.
En tränare per bana med max tre deltagare.

Är du med i terminsträningen har du förtur till nästa termin på samma tid.

Ange namn, adress och kontaktuppgifter vid anmälan.
Anmälan skickas till padel@trollbackenstk.se

Intresseanmälan