Padelskolan

Trollbäckens Tennisklubb erbjuder gruppträning för barn, 5-17 år. Här kan barnen tidigt lära sig grunderna i padel och skapa en stadig grund för att sedan bygga vidare och utvecklas – efter egen förmåga och intresse.
Fyll i formuläret här på sidan för att anmäla intresse. Vid eventuella frågor går det bra att kontakta Thomas Jacobsson, thomas@trollbackenstk.se
Du kan hitta mer information om padel hos Svenska Padelförbundet.

Vårtermin 2024
Vårterminen innefattar  20 st. tillfällen och kostar 3 495:- (exkl. medlemsavgift)

Hösttermin 2023
Höstterminen innefattar 17 st. tillfällen.
En timme i veckan kostar 2.995 kr
Två timmar i veckan kostar 4.495 kr

Träningsdagar

Intresseanmälan för padelträning
för juniorer 5-17 år

Samtliga fält är obligatoriska.

Välj…

Namn på barnet

Barnets Personnummer (inkl de 4 sista = 10 siffror)

Antal timmar per vecka (önskemål)