SPORTLOV

Sportlovslägret är för åldrarna 7 år och uppåt. Du behöver inte vara medlem i tennisklubben för att vara med. Vi erbjuder vuxenkurser på morgonen eller efter jobbet. Juniorer och barn tränar dagtid mellan kl. 09.00-16.00 inklusive lunch och mellis.
Det tränas tennis, padel och badminton med utbildade tränare.

Lägret är i Tyresö Sportcenters lokal – Siklöjevägen 27

PÅSKLOV

Påsklovslägret är för TTKs medlemmar och primärt för Tennisskolans juniorer. Lägret är i Tyresö Sportcenters lokal – Siklöjevägen 27, Tyresö.

SOMMARLOV

Sommarlovslägret spelas på Fårdala utebanor som vi ansvarar över. Vi spelar enbart tennis och vid eventuella regnskurar har vi Tyresö Sportcenters lokal att förflytta oss till.

HÖSTLOV

Under höstlovet anordnar vi ett sportscamp där juniorerna testar de flesta sporter. Allt från tennis och badminton till basket och innebandy. Här är det fritt för alla juniorer att anmäla sig. Ni behöver inte ha TTK-medlemskap för att anmäla er.

JULLOV

Jullovslägret är ett läger där vi spelar tennis i Tyresö Sportcenters lokal, Siklöjevägen 27. Här växlar vi tennisspel med pepparkakor och julstämning