Vuxenkurser

Trollbäckens tennisklubb erbjuder nybörjaren såväl som den avancerade spelaren kurser i tennis. I dagsläget har klubben fler än 100 vuxna i den ordinarie verksamheten för vuxenkurser – och den växer ständigt. Vi erbjuder olika former av vuxenkurser – terminsträning, kortare intensivkurser, dagkurser och privatträning.

Vårterminen
Vardagar från klockan 18:00 eller helg, 20 speltillfällen.

Pris:
1 h/v – 4 500 kr
2 h/v – 9 000 kr
Exklusive medlemsavgift á 600 kr

Höstterminen
Vardagar från klockan 18:00 eller helg, 17 speltillfällen.

Pris:
1 h/v – 3 825 kr
Exklusive medlemsavgift á 600 kr

Lovträning
Klubben erbjuder dessutom träning på de flesta loven. Information om TTK:s lovträning finner ni i god tid innan, både här på hemsidan men också på våra info-displayer i hallen.

Ni har kvar er plats från förra terminen om ni inte har varit i kontakt med Magnus och avanmält alternativt bytt träningstillfälle. Ni har alltså träning på samma tid och dag som terminen innan.

För ytterligare frågor om klubbens vuxenkurser kontakta Magnus Hjulström, magnus@trollbackenstk.se