Policy avseende utomståendes närings- och träningsverksamhet i Tyresö Sportcenter

I Tyresö Sportcenters (TSC) lokaler får inga personer, företag eller föreningar, än de av Tyresö Sportcenter godkända, bedriva näringsverksamhet eller träningsverksamhet i tennis, padel, badminton eller annan förenlig verksamhet, mot betalning.

Det är klubbchefen som ansvarar för att godkänna eventuella utomstående personer, företag eller föreningar, men kan även låta ärendet gå vidare till styrelsen för beslut. Den som önskar bedriva verksamhet i TSC måste inkomma med en förfrågan till klubbchefen.

Styrelsen har vid styrelsemöte 2020-02-20 beslutat att anta denna policy